2012. november 4., vasárnap

Díj :):)

Nos, a helyzet az, hogy pár napja kaptam egy díjat (JIPPIJÁÉÉÉ:D:D:D) de még csak most volt időm ki is rakni (kicsit rohanok...). De ettől függetlenül még nagyon örülök neki :) Szóval szeretném ezt megköszönni -nek, aki volt olyan drága, és ezt küldte nekem. :):) <3

Szabályok:
1.) Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról!
2.) A jelölő minden kérdésére válaszolni kell!
3.) 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek!
4.) 11 embert meg kell jelölni és linkelni! ( Nincs visszaadás/ visszajelölés)

Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról! 
1.      Előre is elnézést, ha egyszer már leírtam volna azokat, amiket most fogok, de már fogalmam sincs, mit mondtam, és mit nem. <3
2.      Nem nézem a magyar X-Factort, mert egyszerűen borzalmas, amit ott művelnek, de az angolt viszont igen. Bár ennek is egyetlen oka van: James Arthur. Az az ember nem is ember, hanem egy isten.<3
3.      Mindkét szülőm nyugdíjas, amin sokan meg szoktak döbbenni. De hát istenem, késői gyerek vagyok, pláne hogy ez apámnak már a második házassága.
4.      Nem bírom, ha a nap 24 órájában emberek vannak körülöttem. Egyszerűen csak begolyózok tőle.
5.      Még mindig nem tudtam felfogni, hogy már nem ovis vagyok : (
6.      Amin az emberek meg szoktak döbbenni: szeretem a zöld teát. Mármint mindenféle ízesítő nélkül.
7.      Ha nem jönne össze az írói pálya, ergo ha csak hobbi szinten űzném, akkor mindenképp valami olyan munkám lenne, amivel segíthetek másokon. Vagy nyitnék egy kávézót a legjobb barátnőmmel. <3 De azt hiszem, az utóbbi inkább csak álom magad:D
8.      Nem azért írok One Direction fanfictiont mert olyan hííídehűűűdehajajajaj odavagyok értük, bár vannak ilyen pillanatim is azért (khm… egyesek tudnának emsélni róla), hanem azért, mert ha a szemükbe nézek, egyfajta furcsa őszinteséget látok, ami elég kevés hírességről mondható el. És mégis, emellett az őszinteség mellett látni bennük annyi titkot, hogy egy életen át fejtegethetném őket. De ha egyszerűbben akarnám megfogalmazni: belenézek a szemükbe, és inspirádólok.
9.      Ennek a történetnek (nem a novellának, a TÖRTÉNETNEK) az alapjai egy vonaton utazva ugrottak be. Vagy legalábbis akkor találtam ki Scarlett és Lena külső, valamint belső tulajdonságainak nagy részét. De akkor még nem tudtam, hogy ezen kívül mire fogok jutni.
10.  Lusta vagyok, de ha valami igazán fontos számomra, akkor azért addig küzdök, amíg meg nem szerzem.
11.  A világon a kedvenc városom Párizs <3, bár nem élnék ott, mert akkor egy idő után elmúlna a varázsa.

2.) A jelölő minden kérdésére válaszolni kell!
1. Miért kezdtél el írni? 
Mert úgy éreztem, muszáj. Írás nélkül már rég bele őrültem volna. Hiszen így tudom kiadni magamból a felesleges érzelmeket.
2. Egy tízes skálán, mennyire tetszik a blogom?:D
Simán kilenc :D <3
3. Mennyi idő kell ahhoz, hogy megírj egy bejegyzést?
Hú, az attól függ. Nagyon változó, hiszen van, amikor egyből jön az ihlet, és van, amikor egy rész felét végigszenvedem. Volt már, hogy 6-7 óra alatt sikerült mindent leírnom, kiválasztanom a megfelelő képeket és zenéket, de volt olyan is, hogy egyetlen résszel három teljes hétig szenvedtem.
4. Általában mennyi véleményt szoktál kapni egy részhez?
Ez is változó. De nem bánom, és igaz, hogy természetesen örülök a véleményeknek, alapvetően nem az a célom, hogy minél több véleményt kapjak. De örülök, ha tudom, hogy kinek hogy tetszett, mert néha el tudok bizonytalanodni. : )
5. Ha több blogod van, akkor melyikre vagy a legbüszkébb? Ha ez az első, büszke vagy az irományodra?
Nos, két blogom van, de az elsőt már befejeztem. Ha valamire büszke vagyok velük kapcsolatban, akkor az az, hogy nem adtam fel, akkor sem, amikor lehetetlennek tűnt folytatni, és hogy még akkor is képes voltam időt találni rájuk, mikor amúgy lélegezni sem volt időm.
6. Terveid a jövőre nézve? 
Boldogság, írás, egy apró, de otthonos lakás, barátok, és legalább pár ember látásmódjának megváltoztatása.
7. Melyik az a legnagyobb őrültség amit az eddigi életed során elkövettél?
Khm… szerintem mindenki jobban jár, ha azt nem részletezem…:D
8. Szoktál zenét hallgatni írás közben?
MINDIG. Anélkül egyszerűen nem menne. A zene rögtön az írás után a legfontosabb dolog az életemben. <3
9. Van twittered?
Van : ) <3
10. Hány olyan ember van, akiben teljes mértékben megbízol?
Kettő… Vagy egy?  Inkább egy sem. Ha a teljes mértéket 100%nak vesszük, akkor szerintem senkiben. Még magamban sem.
11. Te képes lennél egy vadidegennek elmondani a problémáidat? Nem pszichológusra gondolok itt!
Igen.

Az utolsó kettőt most inkább kihagynám, ha nem nagy gond, mivel nem olvasok sok blogot, és ezért nem is nagyon tudnám kinek küldeni ezt a díjat. Akinek meg küldeném, az pedig már biztos, hogy nagyon sokszor megkapta. Szóval itt is szeretnék még egyszer megköszönni ezt a díjat, meg azt is, ha valaki eddig elolvasta a szerencsétlenkedésemet. nemsokára jelentkezek, most már végre a következő résszel. 
Millió puszi<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése